Тәлімгер кеңесі

Тәлімгер жұмысының мазмұны

Тәлімгер кафедра меңгерушісі бекіткен күнтізбелік – тақырыптық және аудиториядан тыс жұмыстар жоспарымен жұмыс істейді. Әрбір тәлімгер бір үлгіде арнайы жұмыс дәптерін немесе тәлімгер журналын арнайды, онда тек жоспар мен атқарған жұмыстың есебі ғана емес, әрбір топ студентінің жеке басы жайлы мәліметтері, студенттер тәртібі туралы толық анықтама жыл бойы жазбаша түрде көрсетіліп отырады.

Жоспар факультет тәлімгерлер Кеңесінің жоспарымен келісуі шарт.

Тәрбие сағаты топтың сабақ кестесіне енгізіліп, аптасына бір рет жоспарланып өткізілуі тиіс.

Жұмыс жоспары күнтізбелік-тақырыптық жоспар түрінде жасалып, кафедра мәжілісінде қаралып,  факультет деканының келісімімен, вице-президентпен бекітілуі тиіс.

Қоғамдық жұмысқа барлық топ мүшелерін қамту жоспралануы қажет.

Жеке тұлғаны қалыптастырып, өмірде белсенді позицияны ұстануына тәрбиелеу кафедралардың оқу,ғылыми, тәрбиелік жұмыстың біртұтастығын талап етеді. Осындай жоғарғы талаптарды іске асыруда оқытушылардың рөлі арта түспек, әсіресе тәлімгерлердің қызметі.

Тәлімгерлердің жұмысы бұл профессор-оқытушы құрамының студенттермен тәрбие жұмысына қатынасудың бір формасы.

Тәлімгерлердің өз тобына лайықты практикалық, лабораториялық, семинар сабақтар өтіп, лекциялар оқығаны дұрыс болады. Тәлімгер кафедра жиналысында тағайындалады, ұйымдастырушы, тәрбиелеуші, бақылаушы функцияларын орындайды.

Тәлімгер жұмысы оқытушының оқу-әдістемелік, тәрбиелік, қоғамдық-саяси жұмыстың құрамдас бөлігі болып табылады. Ұйымдастыру-тәрбиелік функцияларды тәлімгер студенттік топ ұйымына сүйеніп іске асырады, студенттердің өзін-өзі басқару мүмкіндігін үнемі дамытады.

Тәлімгер жұмысы деканаттың, кафедраның өте маңызды, абыройлы тапсырмасы болып табылады.

Тәлімгердің негізін профессор, доцент, педагогикалық стажы бар, өмір тәрбиесі бар оқытушылар құрауы міндетті. Жұмыс жоспары айлық және апталық болып жұмыс жоспары бекітілуі тиіс. Айына 2 рет жиналыс өткізіледі.

Бөлімнің бас маманы:

Абишова Сұлушаш Алмаханқызы

1983 жылы Шымкент қаласындағы Шымкент педагогикалық институтының Қазақ тілі және әдебиет мамандығы бойынша оқуға түсіп, 1987 жылы Қазақ тілі және әдебиет мамандығы дипломын алды.

Сұлушаш Алмаханқызы өзінің еңбек жолын 1981 жылы Келес ауданына қарасты Ә.Жангелдина атындағы  орта мектепте кітапханашы болып бастады. 1981-1983 жылдар аралығында сол мектепте дайындық тобының мұғалімі болып жұмыс атқарды. 1984-1991 жылдар аралығында ОҚО Бөген ауданына қарасты В.И.Ленин атындағы орта мектепте Қазақ тілі және әдебиет пәні бойынша мұғалімдік қызмет атқарды.

1992- 1995 жылдар аралығында Шымкент қаласындағы Қазақ Химия Технологиялық институтының Филология кафедрасында Қазақ тілі және әдебиет пәні бойынша оқытушылық қызмет атқарды. 1995-1995 жылдар аралығында Қазақ Химия Технологиялық институтында аға тәлімгерлік қызмет атқарды.

1999-2001 жылдар аралығында ОҚО Ордабасы ауданына қарасты Шұбар елді мекенінде директордың тәрбие істері жөніндегі орынбасары қызметін атқарды. 2001-2003 жылдар аралығында  Ордабасы ауданына қарасты Ә.Молдағұлова атындағы негізгі мектептің директоры қызметін атқарды. 2003-2008 жылдар аралығында ОҚО Ордабасы ауданына қарасты Шұбар орта мектебінде директорлық қызмет атқарды. 2007 жылы Абишова Сұлушаш Алмаханқызы Ордабасы аудандық маслихатының депутаты болып сайланды. 2009-2011 жылдар аралығында Шымкент қаласындағы Қазақстан Халықтар достығы университетінің Филология факультетінде аға оқытушылық қызмет атқарды.

2011 жылдан бастап Қазақстан Халықтар достығы университетінің тәрбие және әлеуметтік істер жөніндегі проректорлық қызметін атқарды. Қазіргі таңда аталған университетте тәрбеи және әлеуметтік істер жөніндегі бөлімнің бас маманы қызметін атқарып келеді. Сұлушаш Алмаханқызы отбасылы, 1 ұл, 3 қызды тәрбиелеп өсірген ана.

Тәлімгерлер кеңесінің мүшелері:

Тәлімгерлер Кеңесінің Төрайымы:   Жантөреева Гүлсара

                                      Мүшелері:     

  1. Информатика және математика кафедрасының аға тәлімгері:

Претова Салтанат.

  1. Химия және биология кафедрасының аға тәлімгері:

Медетова Гулмира.

  1. Радио және телекоммуникация кафедрасының аға тәлімгері:

Нарходжаев Элдар

  1. Экономика және құқық кафедрасының аға тәлімгері:

Дильдабекова Әлия

  1. Қазақстан тарихы және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының аға тәлімгері: Уткелбаева Гүлнұр
  1. Мұнай және құрылыс өндірістері кафедрасының аға тәлімгері: Көпжасарұлы Егізбай
  1. Филология және тілдер кафедрасының аға тәлімгері:

Қажабекова Салтанат

  1. Дене шынықтыру және спорт кафедрасының аға тәлімгері:

Бектұров Сәкен

  1. Педагогика және Психология кафедрасының аға тәлімгері:

  Әмзебекова Әлия

 

Тәлімгерлер Кеңесінің хатшысы: Әмзеева Қымбат

Басқаруды ұйымдастыру:

Басқаруды ұйымдастыру

                          1.Кеңес төрағасы:

  Кеңеске жалпы басшылық жасайды;

–   Кеңес шешімдерінің орындалуын жүйелі тексеруді      ұйымдастырып, ол жөнінде кеңес мүшелерін  хабардар етіп отырады;

2.Төраға орынбасары:

–  Кеңес жұмысын ұйымдастырады , әр оқу жылына кеңестің  жұмыс жоспарын түзеді;

–  Тәрбие процесінің нақты бағыты бойынша әдістемелік жұмыспен қамтамасыз етілуін қадағалайды;

–  Тәрбие процесіне  байланысты кеңес қабылдаған шешімдердің, президент бұйрықтарының орындалуына бақылау жасайды;

–  Факультеттерде, кафедраларда және басқа да тәрбие жұмыстарымен  айналысатын құрылымдарда тәрбие жұмыстарының барысы туралы  сондай-ақ нақты педагогтардың, топ тәлімгерлері мен эдвайзерлерінің жұмыстары туралы мәліметтерге талдау жасайды.

3.Хатшы:

–  Кеңес мәжілісін әзірлеу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады;

–  Кеңес мұшелеріне мәжілістің өту мерзімін, орнын күн тәртібін хабарлап отырады, Кеңес мүшелерінің  мәжіліске қатысуын  қадағалайды;

–  Кеңес  мәжілісіне енгізілетін  құжаттардың, қабылданатын шешім жобаларының  дер кезінде келіп түсуін қадағалайды;

–  Мәжіліс  хаттамасын  жүргізеді.

Тәлімгерлер жұмысының мақсаттары.

  • Студенттерге тәрбиелік әсер етудің мақсаттылығы мен жалғастылығын қамтамасыз ету және функциясын нақты белгілеу.
  • Студенттерді әр курста тәрбиелеудің әдістері мен формаларының құрамының бағытын анықтау;
  • Оқу-тәрбиелік процесті бақылауға жақсы жағдай жасау;
  • Қоғамдық ұйымдар мен кафедраның арасындағы қайталаушылықты болдырмау;
  • Осындай жоспарды талдау, тәжірибесін зерттеу, студенттермен тәрбиелік жұмысты ұйымдастырудың жалпы принциптерін жасауға көмектеседі.

Ондағы принциптер:

  1. Тәрбиелік жұмыстың мақсаты мен міндеттерін қамту;
  2. Жоғары маманданған мамандарды даярлаудағы және т.б. қазіргі жоғары мектеп шешетін мәселелерді шешуге бағыттау.
  3. Оқыту мен тәрбиелеудің байланысы, біртұтастығын құру.
  4. Студенттермен тәрбиелік жұмыс істейтін салалардың біртұтастығы мен өзара байланысын орнату.
  5. Студенттердің жоғары оқу орнында оқып жүрген жыл дарынды тәрбиелік әсер етудің үздіксіздігін қалыптастыру.

Топ тәлімгердің міндеті.

  • Жұмыс жоспарының жүзеге асуын қадағалау, студенттерге жан-жақты көмек көрсету;
  • Студенттерге Қазақстан Республикасының қарарлары мен шешімдерін түсіндірудегі жұмыстарға қатысу және жүзеге асуына көмектесу.
  • Студенттер топтарының топтасуына ықпал ету, жолдастық және ұжымдық рухын қалыптастыру, топтың әрбір мүшесінің университеттегі, факультеттегі қоғамдық өмірге белсенді қатысуын қамтамасыз ету;
  • Оқу жылында 2 рет оқу тобында жасалған тәрбие жұмыстары жөнінде есеп беру.
  • Студенттерге өз бәтінше жұмыс дағдысын игеруіне жәрдемдесу. Топты өз бетінше түрлі іс-шараларды өткізуге тәрбиелеу, бағыт беру. Әңгіме, лекция, пікірталас, демалыс кештерін, саяхат, соғыс және еңбек ардагерлерімен, университеттің атақты ғалымдарымен кездесулер өткізу.
  • Өз білімдерін көтеруге, ізденуге міндетті.